A day in Stockholm. Oh, sometimes I get a good feeling, yeah.

Gick upp klockan 04:00 och 05:15 satt vi i bilen. Vi åkte från Vansbro till Falun för att hämta upp snyggingarna Krull och Fishy (Hugo och Jessica)!

När vi kom till Stockholm mötte vi upp finaste Victoria! / Och där var det tydligen något som var väldigt kul också!!

Tog tunnelbanan in till staden. Gulliga mamma och Jonas som skjutsade oss dit och hem. / Min bästa Victoria.

Sen blev det donken-käk innan vi gick lös på alla butiker!!


Fränaste Urban Outfitters! Jösses vilken nice butik!! Någon dag, ska jag tjäna så mycket money så jag kan köpa hur mycket kläder jag vill där. Haha. Ett linne kostar minst 400:-, man bah weeeii. Nja.

Och brillorna är på! Lovely John Lennon-brillz. Typiskt att H&M skulle få in såna, så varenda kotte kommer knalla runt i dom i sommar. Jag som var ensam om att ha såna förra sommaren.. Skit.

Sen stress-käkade vi på Moda café. Det som ligger inne på H&M, ni vet? Jag tog en Club Sandwich och jag rekommenderar det verkligen!!! Herregud vad gott det var! Så ta det om ni fikar/äter där någon gång! / Sedan tog vi tunnelbanan in till Globen med Kim också!

Och nu föreslår jag att ni trycker på play, drar upp volymen, scrollar ner om några sekunder och bara njuter av rysningarna som ni kommer känna längs ryggraden.


SÅ JÄVLA MÄKTIGT!!!!!!!
Alla bilder är från http://stureplan.se/bilder/event/2012/03/03/avicii-pa-globen.
Om jag var du skulle jag faktiskt klicka för att verkligen SE bilderna. Det är såna där bilder som man sitter och gapar till!!
Vi hade typ världens bästa platser! Längst fram i mitten ca 10-15 meter från scenen. Så jävla härligt folk stod vi med också!! Skönt att det inte var sånt där drygt folk som ska hålla på och knuffas heller! Sjukt fränt att vi träffade alla vi skulle träffa där medans vi stod där och dansade också, med tanke på hur stört mycket folk det var!!!
Och när t.om en plattform rasar - där det fan galet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0