I want to give you all a big, BIG hug.

Bästa läsare! TACK för att ni fortfarande kikar in på min blogg - trots att ni kryssar ner den igen med en lite irriterad känsla. Jag förstår inte hur min statistik bara kan öka och öka trots att jag sviker er. NI ÄR SÅ UNDERBARA.
Jag vet, jag ska visa er bilder från min bal, hur min klänning såg ut och allt det. Jag ska visa er bilder från Gruvrisets bal, Avestas bal, Falukalaset, Estetfesten, massa outfits och en videoblogg (som jag försökt få upp i flera veckor nu haha...) t.om! Mina ursäkter suger, jag kan inte säga annat än att livet kommer emellan liksom. Och nu när allt skolarbete ÄNTLIGEN är klart och betygen är satta så vill jag faktiskt bara andas lite. Jag vill bara känna att jag verkligen lever. Något mer jag vill göra som jag inte gjort på flera veckor nu är att kolla på film!!! Så nu ska jag sätta på finaste The Notebook och förundas över kärleken. Men ikväll blir det såklart utgång! Ha det fint, vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0