From night skies dressed in cloud, morning came, your taste in my mouth.


Hej på er!
Nu vet jag att det var ett bra tag sen. En vecka för att vara exakt. Det har varit så mycket de här dagarna att jag knappt har hunnit andas känns det som. Men nu är jag snart klar med plugget, bara några inlämningar som ska in idag sedan är det FREEDOM. Fy tusan vad skönt det ska bli!!! Idag ska jag ut och fota också, för fan vad jag saknar bloggningen, outfitsbilder, secondhandshopping och gulliga kommentarer. Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: anonym

följ mig på tumblr: www.callmebored.tumblr.com

2012-06-06 @ 14:15:53
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på balklänningen!

2012-06-06 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0