I never loved nobody fully, always one foot on the ground, and by protecting my heart truly I got lost in the sounds.

Peace & Love-outfit, dag 3
Jacka - Secondhand / Klänning - Secondhand / Väska - Secondhand / Stövlar - Mormors
 

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för kvalitén, men jag hade inget val... Igår var jag och mormor på en liten roadtripp i Dala-Järna. Vi åkte såklart till Erikshjälpen! Sedan köpte vi nya knappar till en jacka och åt glass på Café Myrbacka. Var faktiskt första gången jag var dit och jag fattar inte hur jag kan ha missat det, för det var verkligen hur mysigt och fint som helst!! När vi kom tillbaka till Vansbro drog jag ut och käkade med bästa Lovisa, vi träffade även på Jennifer senare på kvällen. Och nu har vi bestämt att vi tre ska åka till Malung nästa helg på dansbandsveckan! Haha varför inte liksom. Blir nog skit skoj!
Imorgon åker jag och syster till Farmor i Småland. Ska bli så skönt att "andas lite frisk luft" som jag jämt skriver när jag ska dit ;) Men det är verkligen sant. Dessutom har hon valpar där nu också så det ska bli riktigt kul att busa lite med dom! Åh vad jag längtar! Får hoppas att den 6 timmar långa tågresan går hyfsat fort. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

VACKRA DU!

Svar: Åh vackra gulliga DU!!!! Kram på dig!
Amanda Forsell

2012-07-14 @ 17:58:45
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lovisasplace
Postat av: Josefine

Alltså klänningen... Underbar.

Svar: taaaack, visst är den!! älskar den!
Amanda Forsell

2012-07-14 @ 21:39:18
URL: http://josefinenilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0