Got a rolled cigarette hangin' out his mouth, he's a cowboy kid.

Peace & Love outfit, dag 4
Kjol - Mormors / Linne - Mormors / Skärp - Morfars / Skor - DinSko / Tygpåse - The Majority Says (signerad och allt!)
 
Hej på er!
Tack för att ni fortfarande kikar in! Bästa ni! Den här veckan har jag flängt mellan Falun, Vansbro och Malung. Har haft Harry Potter-maraton med min allra bästa Jessica och myst ute på hennes altan med massa filtar, mitt i natten när regnet öste ner, har varit i Malung på Dansbandsveckan med David, som alltid kommer vara som en storebror för mig, Filip och Emil en dag och med Lovisa, mina fina barndomsvän, en annan dag. Har gjort slingor på Josef, blev fett bra, har firat min underbara älskade mamma som fyllt 41 och har myst och skrattat i Vansbro med mina allra bästa: mormor & morfar. Tyvärr har förkylningen drabbat mig efter en hård vecka. Därför kryper jag ner i bubbelbadet med jordgubbar och massa tända ljus en stund.

Kommentarer
Postat av: Anna <3

Äntligen Harry Potter!!!!!!! ;D

Svar: hahaha eller hur!!! dom är ju fan as bra :-D
Amanda Forsell

2012-07-24 @ 14:39:12
Postat av: Lovisa

SNYGGING!

Svar: Tack detsamma!!! puss
Amanda Forsell

2012-08-02 @ 19:10:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lovisasplace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0