'Cause we made a promise we swore we'd always remember.

För att bloggen inte ska dö ut så bjuder jag på en lite lista så här på kvällskvisten!

Namn - Amanda Forsell
Vilken färg har dina skor? - Black! De som jag använder mest i alla fall
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Ingen aning
Vem kysste du senast? - Kan jag tyvärr inte skriva här :)
Vem kramade du senast? - Om jag säger det blir det ju uppenbart vem personen på den ovanstående punkten är..
När såg du din bästavän senast? - En var jag med senast idag :-D
Din favoritfilm? - Almost famous, om jag måste välja en.
Din favoritlåt? - Har 518 stycken, men The Joker och Baby är alltid självklara.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Kanske...aaaaaa...nej men vadå?
När vaknade du imorse? - Hade klockan på ringning klockan tio
Gillar du hästar? - Jag är nog neutral när det gäller hästar...haha wtf vilken fråga
Har du ett turnummer? Vilket? - mitt standardnummer är i alla fall 518 som nog alla lagt märke till!
Vem hade du velat träffa just nu? - Just nu vill jag bara att min syster ska komma hem och ge mig massage ;)
Vilket är det bästa året hittils? - Alltså varje år utvecklas man, gör misstag -lär sig av dom, och får nya erfarenheter. Så varje år för med sig något bra!
Är du kär? - Nepp
Är du en rökare? - hahahahaha (alltså förlåt, intern-grej) no i'm not a smoker
Föredrar du snus eller rökning? - Snus är ju bara vidrigt och fult som fan men rökning är ju lika illa alltså
Vad heter du i mellannamn? - Lisa och Sonja
Har du en blogg? - No shit?
Vilken klass går du i? - Världens bästa 9c!!!
Ditt favoritband? - Men mannen....har många. Shout Out Louds, Billie The Vision & The Dancers, Mumford & Sons, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, Vampire Weekend, The Black Keys, för att välja några.
Din favoritartist? - Finns MÅNGA bra!
Göteborg eller Stockholm? - Får nog bli stockholm för att det är närmare
Vart bor du? - Sverige, Dalarna, Falun
Vart vill du bo? - Trivs faktiskt himla bra här. Tänk på vilken tur vi har det egentligen. Men såklart skulle ett varmare land vara sjukt härligt!
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Billie The Vision & The Dancers – Nightmares
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Bon Iver – Calgary
Vem skrev till dig på msn senast? - Victoria ;) haha vi skickar alltid bilder där, för det går enklast
Vem skrev du senast sms med? - Simon Andersson
Vem ringde dig senast? - Mami
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En jätte ful bild på mig med en cheezball i munnen :)
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Minst 518
Vad vill du jobba/jobbar som? - Don't ask me that. Har beslutsångest vad det gäller gymnasival osv osv.
Var är dina syskon just nu? - Matilda är hos sin pojkvän, Oskar&Emma försöker mamma lägga, Lisa&Sara har jag ingen aning eftersom att dom är hos min far.
Senasta kändisen du såg? - Eh...nu står det still alltså
Favoritkändis? - Joseph Gordon Levitt, kan man vara snyggare?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Åkte buss hem från Vansbro igår
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Öronen, hade i naveln också fast den fick jag lov att ta ut
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Jessica gick och sjöng på Pumped up kids så den fastande
När grät du senast? - Har inte gråtit på hela året....woooow. Roligt Amanda. Riktigt kul.
Är du vig? - Jag herregud jaaa!!!!! Jag är sjukt vig!!! Seriöst..**
Vad står det i ditt näst senast skickade sms och vem var det till? - ja det tror jag väl till Sonny i min klass
Använder du hårspray? - Bara när jag har lockigt hår
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel, helt klart, i alla fall just nu
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja, på dagis hihi
Uppsatt hår eller hängande? - Utsläppt
Vill du gifta dig i framtiden? - Såklart!
Vilken vän vet mest om dig? - Måste vara Jessica
Vem är den perversaste person du känner? - Aaron i min klass. Utan tvekan. Han går under smeknamnet Snuskaaron (jag som kom på det t.om!)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Hår,ögon,leende,kläder (ingen speciell ordning)
Favoritdryck? - Smoothie ♥♥♥♥
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Ja, inte är det då den jag och Victoria gjorde på nyår hahaha
Senaste CD-skivan du köpte? - Men du..ingen aning
Har du några plancher i ditt rum? - Nej
Vad ska du göra i sommar? - Massa!!!!!!!!!
Hur många har du strulat med på en kväll? - Var väl typ rätt många när man var på coz ni vet tieeewp. Fy.
Har du rökt på/knarkat? - nee...hih. eller?
Favoritskådespelare? - Kate Hudson :)
Favoritkomiker? - Gillar 9c-humorn!
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Näää
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Fåret Shaun. Haha.
Snyggaste kändisen? - Som sagt Joseph Gordon Levitt ♥ Men Francisco Lachowski är verkligen inte fy skam han heller!
Vart vill du resa innan du dör? - Ska ha varit i alla världsdelar innan jag dör, så jag har rätt många kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0