So much love in such a little dog.

Victoria var här i lördags med lilla Charlie som bara är 8 veckor gammal!! Jag är så förälskad i den så jag verkligen inte vet vad jag ska ta mig till!!!!! Hur söt får en hund bli egentligen?!?!???? Nästan så jag skulle kunna byta ut honom mot Ludde, ett litet tag i alla fall! Så himla fluffig och liten och söt och gullig...och lugn!!! Satt där som ett litet gossedjur och bara tittade på mig med världens sötaste ögon!!!!!! Ååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallå där! Skulle ju visa er dagens outfit och det jag köpte i lördags, men Matilda drog till pappa med kameran så det sket ju sig. Kan ju i och för sig låna mammas.... Hmm. Nej nu har jag faktiskt inte tid. Måste göra klart mitt engelska-tal. Jag är så sjukt nervös inför det. Usch!! Blir alltid super röd i ansiktet och börjar alltid prata i 120 vilket leder till att jag snubblar på orden eller säger fel. Så himla illa. Jag som älskar att prata annars liksom. Någon som har något bra tips för att inte bli så nervös?
Var ju som sagt till Hushagsgymnasiet idag! Gud så kul det skulle vara att gå där! Laga mat och baka 2 hela dagar, typ inget plugg alls....åh. Finns dock en stor nackdel som jag däremot tror att sam skulle erbjuda. Känns elakt att skriva det på bloggen, men jag tror faktiskt att dom flesta fattar. Det är rätt uppenbart, typ första tanken som poppar upp i ens huvud när man tänker R&L. I alla fall för mig.
Efter studiebesöket drog vi till Kupolen och käkade donkenmat och shoppade lite. Victoria fyndade MASSA medans jag endast fick med mig ett par trosor för 19 spänn hem haha. Glömde min plånbok hemma så hade endast en hundring i fickan, men har sett ut en massa som får vänta på mig...åååh. Det riktigt kliar i shoppingfingrarna! Nej, nu har det här inlägget blivit alldeles för långt. Back 2 the english!

Kommentarer
Postat av: Amina

JAG DÖÖÖR VAD SÖÖT!! HERREGUUD ÅÅH!

2012-01-24 @ 17:28:17
URL: http://aminaha.blogg.se/
Postat av: Lena

Härliga bilder tjejjen!!!

2012-01-27 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0