Feels like the first time.

Hej godingar!
Hade tänkt göra massa tidsinställda igår då jag visste att jag inte skulle ha tid med bloggningen, men det hann jag inte. Var nämligen med bästa igår! :) Riktigt fin dag. Inte fint väder då, men det är fint att vara med honom. Eller egentligen mest cp haha.
Tycker lite synd om mig idag. Vaknade av den värsta mensvärken/det värsta illamåendet på länge. Tog en ipren och började fixa mig men det gick inte, så låg och vred mig i plågor tills jag fick lov att springa till toaletten och ja ni fattar nog resten.. Men sen började iprenen hjälpa lite så pallrade mig iväg till skolan. Dock 1½ timme försent men tyckte det var sjukt duktigt av mig att dra dit ändå trots att jag mådde så dåligt! Var med på typ 2 lektioner sen kom illamåendet tillbaka och jaaaa.. Think you got it. Så jag åkte hem igen. Nu ska jag skämma bort mig med att baka något mumsigt och plugga spanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0