She should dance if she wants to dance.


Nu äntligen har jag fixat med mina spotify-listor! Har fått flera frågor om jag kan lägga ut min playlist förut. Men det har varit en sån brutalt ful bild (på de första fyra låtarna) så jag har inte velat lägga ut den haha. Töntig jag är. Men alltså.... Erkänn att den var lite ful (den över)....  Skit tråkig verkligen.

Men nu har jag i alla fall fixat det så här kommer mina 4 listor som jag använder mest! Dessutom upptäckte jag att man kan flytta låtarna i dom nya listorna (vilket jag tycker är väldigt bra!!). Tex om man skulle tröttna på bilden. Dock funkade det inte på mina gamla listor.. Fattar inte varför.  Förresten så är det självklart helt okej att subscriba mina listor, blir bara glad!


STONER
Min nya "stoner"! Det är samma låtar som i förra, bara med ett annat utseende haha. Det här är min standard-lista med min gamla -men riktigt sköna- musik! Tycker ni ska ta och kika in på den faktiskt!


DUNK DUNK
Den här uppdateras också väldigt ofta! Som sagt, massa dunk dunk helt enkelt!!


MELLAN HIMMEL OCH JORD
Den här innehåller allt! Men det är väl mest "mellan-dunk" som jag brukar kalla det. Här hamnar låtarna som ligger nånstans mittemellan men som ändå är riktigt bra!


SVENSKT
Sen måste man ju ha en med bara svenska låtar bara för att liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0