Break.

Bra fredag, bra fredag! Dagen har bestått av allvarligt prat med klassen+Lothar, konstiga ljud med William, en hyllning till smörkrämen med Jessica, slipsknytning på Roland, kakor på so'n av snäll vikarie, barnprogramsmelodier med Maja, en brinnande papperskorg på en toalett --> brandlarm och en HELT CP timme efter skolan med Ilona, Hugo och Jessica för att bara nämna några grejer.

Nu får det vara slut på mina supertråkiga inlägg som innehåller en bild som inte alls har med inlägget att göra, en liten bildtext, sedan ett lååångt inlägg om hela min dag i detalj!! Vad fan hände liksom?? Statistiken ligger på botten likaså min inspiration. Dock ligger min kläd-inspiration och bak-inspiration på topp! Ska baka en tårta sedan bär det iväg till Kupolen för att köpa 2 grejer till ett par shorts. Det kommer bli så sjukt snyggt alltså!!!!
Nej hörrni. Nu tar vi en bloggpaus. Kanske kör jag lösen på den också ett tag, raderar hela arkivet och sen kör jag igen. Real. Får se, men det blir i alla fall en bloggpaus över helgen. Den kommer bestå av fester, PLUGG, och lite annat jaaa. Hej då så länge! Take care.

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: JC :)

2012-01-27 @ 23:28:21
URL: http://eemiliawestling.blogg.se/
Postat av: duomundi

tråkigt att behöva plugga på en söndag, samma här :(

2012-01-29 @ 15:03:07
URL: http://duomundi.wordpress.com
Postat av: Thäsy

Hej jag har en fråga! (Jag tycker din layout på bloggen är helt sjukt snygg btw)

ehm jo:

hur kan man ha så stort typsnitt och hur kan man göra layouten på bloggen så att man kan ha så breda bilder??



jättetacksam för svar! Undrat detta väldigt länge!

Kram, gillar verkligen din blogg!

2012-01-29 @ 19:31:48
URL: http://thasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0