Do it with passion & style.

"Oj shit vad snygg du är!! damn
skulle bli glad om du kunde tipsa om några av dina vänners bloggar som du tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet! kram"

Svar: Först och främst, tack så sjukt mycket, blir alltid lika glad av komplimanger! :) Sedan till din fråga, självklart kan jag göra det.
I Falun finns det endast 3 bloggar som jag tycker verkligen har topp-klass i varenda inlägg! Som man får inspiration (sån där inspiration så man bara sitter och gapar för att det är så snyggt) av, som lägger upp allt på ett snyggt sätt, har fina bilder och som självklart handlar om mode när den är som bäst -när den är personlig.

1. Josefine Nilsson
Den här tjejen är verkligen värd en första plats!! Hon är otroligt stilsäker, det är inget snack om saken! Är det någon jag skulle få byta garderob med för en månad så är det hennes. Hon gör helt fantastiskt snygga collage -de är mina favoritinlägg i hennes blogg. Fattar inte att hon får plats med så mycket inspiration i en enda bild! Dessutom är hon är sjukt snygg, har världens finaste hår och världens snällaste människa! Om ni inte redan läser hennes blogg, gör det!! Det är ett måste!

2. Ida Andersen & Jonna Hevosmaa
Den här bloggen drivs av två riktigt fräna fotogalna tjejer! De har båda otroligt snygg stil som gör en helt galen! Även här skulle jag inte ha något emot att byta garderob med dom!! De bjuder på inspiration till 100% och sjukt fina bilder i vackra miljöer. -10c hindrar inte dom från att gå ut, hitta en fin miljö och skapa magi! Dessutom är de lika förälskade i secondhand som jag är! Ni borde verkligen ta och kika in för att själva uppleva magin!!

3. Matilda Forsell
Mitt alldeles egna goa lillasyster. Är så glad att hon fått upp ögonen för secondhand (tack vare mig förstås!) och gjort det till sin egna fräna, lite rockiga, stil. Trots att hon bara är 13 år har hon redan världens snyggaste stil som man verkligen skulle kunna dö för. Önskar att jag också hade haft den i sjuan. Här snackar vi secondhandfynd, stora bilder och en stor portion av inspiration! Måste väl tillägga att hon är världens snyggaste tjej med stört fint hår också. Ni borde verkligen kolla in hennes blogg, ni kommer inte att bli besvikna!

Kommentarer
Postat av: Jonna & Ida

MEN GUD. HUR glada blir inte vi nu? Vi sitter fan och tjuter och highfivear varandra!

GRYMT att vi fick komplimangen av bruden med så JÄVLA grym stil. Seriöst, to die for typ.

TACK och kram!

2012-02-03 @ 19:39:43
URL: http://theview.devote.se
Postat av: Josefine

Åh, Gud jag blir ju helt rörd här! Haha, du är bäst!

2012-02-04 @ 10:55:48
URL: http://josefinenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0