"If you don't hear from me for a while, it's not because I don't love you, it's because I do" -Seth Cohen.


Hej på er!
Ursäkta för att min uppdatering har varit så usel. Känner mig så trött hela tiden. Har sovit jätte dåligt och haft mardrömmar två nätter i rad nu. Skit läskigt. Hoppas jag sover bättre inatt! Just nu håller jag på att titta klart på älskade Oc. Har bara fyra avsnitt kvar nu. Mitt liv kommer vara över sedan alltså. Någon som har något tips på någon bra serie som jag kan kolla på sen? Jag hör av mig lite senare, med en fråga som jag fick igår t.ex. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Jonna & Ida

Gossip girl är rätt awesome!

Annars är How I Met Your Mother våra soulmates. så GOA. lovely! TIPS PÅ DEN ALLTSÅ, serien är verkligen en sån man garvar åt.

Ett tips till trötthet: SPRING! Jag har varit trött i typ två månader, och ja tror fatksitk det kan vara en anledning - att jag legat hemma och degat i soffan för mycket. hehe... /j

2012-02-28 @ 19:20:24
URL: http://theview.devote.se
Postat av: hanna

vampire diaries, lätt. var också fast i OC men VD är sjuukt mycket bättre!

2012-02-29 @ 09:03:46
Postat av: felicia

Beverly Hills 90210 , haha. de är faktiskt rätt bra serie:)

2012-02-29 @ 12:42:57
URL: http://fgranath.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0