Hey, the sun shines when I see a smile on ya face.

Hej fina ni!
Idag hade vi friluftsdag. Det var pimpling på Runn som gällde! Riktigt fint väder, dock blåste det rätt mycket -men jag fick låna Lukas jacka, härligt sällskap och bara allmänt chill. Skön dag! Jag och Jessica drog hem till henne efter det. Friterade strips och kikade på The day after tomorrow! Bra film!

Livet rullar på i en skön takt nu. Allt är bara så himla nice. Älskar att jag varit lycklig så länge nu. Klart man är ledsen ibland, men händelserna under 2011 har gjort mig så himla mycket starkare, och det är jag så glad över. Mitt liv känns liksom stabilt nu och jag känner mig så säker i mig själv. Det här kommer bli det bästa lovet någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0