This boy's too young to be singing the blues, so goodbye yellow brick road.



Jeans - GT / Skjorta - Åhléns / Linne - Secondhand / Skor - H&M / Klocka - Secondhand / Portfölj - Secondhand

Den som kom på citatet "gult är fult" måste ju ha varit dum på riktigt. Man känner verkligen att våren är på väg nu!!!!!! GISSA OM JAG ÄR GLAD. Så jag plockade fram mitt gula linne som jag köpte i somras och välkomnade våren med öppna armar! Fräscht!
Imorgon har jag matteprov och jag kan verkligen ingenting... Så det är bara att sätta igång. Tror chipspåsen får joina mig, annars kommer jag aldrig överleva! Ha en fin tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jädrar vad snygga ben du har! Mycket fin kropp förövrigt också! Jag måste bara fråga, är du nöjd över din kropp? Kram på dig

2012-02-27 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0