They say people can't fall in love with clothes, but they are wrong.

Kom på att jag glömt att visa er vad jag köpte för två veckor sedan tror jag att det var. Allt är såklart från Erikshjälpen.

Såklart ryker benen! De perfekta svarta shortsen till sommaren!


Har letat efter en sådan här norsk tröja hur länge som helst! Dock grå, trodde alla var det, sedan dyker det upp en BRUN/BEIGE -ännu bättre!!

Vanlig grå baströja, men så användbar och snygg.

Perfektion! Bra för mina axlar och snygg som satan.

Kärlek vid första ögonkastet. Jag älskar dom så mycket att jag vill gifta mig med dom. Dom har t.om en svag nyans av vinröd. Alltså herregud jaaa vad ska man säga. Dock är de väldigt stora och klumpiga, men jämför man med t.ex Dr. Martens är dom helt okej!

Tror detta kan vara den snyggaste väskan (av de små) som jag köpt!!! Och jag har ju en del. Den är verkligen gudomlig! Tänk den i sommar med ett par runda solisar. Åh!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jonna

Satan så snyggt! Du är jävligt grym på att fynda Amanda, haha ;-)

2012-02-02 @ 20:37:30
URL: http://Theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0