The night is almost getting over and I don't want us to turn colder.


Idag fick det bli en slapp-outfit med morfars gamla mysiga tröja, svarta jeans, vinröda naglar och tofs!
Känner att uppsatt är ett måste när man har prov! Hatar när håret bara hänger.. Gick bra idag förresten!! Hoppas att det gick lika bra för er med!
Efter skolan blev det en sväng på stan med Jessica. Ni får snart se vad jag fick med mig hem! Gillar inte att skolrutinerna/skolvardagen verkligen är tillbaka på riktigt nu.
Stessiga mornar - skola - stan med Jessica - hem och käka - plugga (tänker i alla fall att jag ska göra det) - kika på film. Usch.
Men det är i och för sig bara 2 veckor kvar till sportlov och då händer så häääär mycket kul!! Bla min födelsedag, den svenska björnstammen och avicii! Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0