I love her because she moves in her own way.


God morgon fina ni! 
Ursäkta för att jag inte bloggade igår men mådde inte så bra. Behövde en break. Så jag åkte till den som gör mig allra gladast i hela världen. Till min Jocke. Finns inga underbarare personer än han och hans familj. Dom är som en extra familj för mig. Där man släppa allt, bara skratta åt hur otroligt sköna dom är och hämta nya krafter. Lite som terapi. Vi kikade på en jätte bra film, The Expendables, om ni inte sett den -se den! Väldigt bra tips att se med pojkvännen eller killkompisen :)
Idag är det ju alla hjärtans dag!! En av mina absoluta favoritdagar på hela året! Jag har lite mysiga planer för ikväll. Blir nog fint det :)
På Britsarvsskolan innebär inte den 14 fabruari bara alla hjärtans dag, utan även Britsbragd -skidor! Så nu taggar vi 18 km längdskidor uppe på Stångtjärn! Det är endast -3 och solen lyser så där fint orange i horisonten, så Elton-brillorna får följa med. Detta blir nog bra! Dessutom börjar vi inte förrän 10:30! Nice! Då kanske ni undrar vad tusan jag gör uppe nu, men jag sitter nämligen på bussen från Vansbro. Bra musik i lurarna och lite bloggning. Soft. Nu ska jag kika på Oc. Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0