Curly hair.

Hej på er gullisar!
Bilderna är från i måndags då jag provade att rulla upp håret på papiljotter för att få lockigt, tycker det blev väldigt bra lockar!! Riktigt prinsess-aktiga. Dock höll de inte så länge, men det kan bero på att min hår är så ;)
Idag har jag varit på stan med Jessica hela dagen, fikat, shoppat! Gud så mysigt! Just nu håller jag på att skriva en inköpslista till imorgon... Ska bli så himla roligt!!! Berättar mer om det sedan :) Oj, nu kom mamma in genom dörren så nu ska vi åka. Outfit och det jag köpt idag+annat kommer upp lite senare, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

sv: Åh, tack så mycket! Vad roligt att du är intresserad. För att göra det så billigt som möjligt har jag tänkt köpa enkla bas t-shirts från H&M eller liknande och trycka på. Så den totala kostnaden för den färdiga t-shirten blir kanske 150-200 kronor! :)

2012-02-16 @ 22:53:28
URL: http://christofferjansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0