Take it all away.

Titta på hela videon.
 
Hej.
Vet inte vad jag kan säga - utan att säga för mycket. Jag mår inte bra just nu. Sömnlösa nätter, tankar som snurrar runt i mitt huvud dygnet runt och alla dessa mardrömmar äter upp mig inifrån. Jag försöker att vara stark, att leva vidare, jag försöker verkligen. Men det är svårt. Jag önskar verkligen att ingen av er någonsin får uppleva något sånt här hemskt.
Nu ska i alla fall jag och familjen åka iväg till lite finare väder. Vi stannar inom Sveriges gränser men förhoppningsvis kommer vi ändå kunna få uppleva den där värmen som jag längtat efter så länge. Ska bli skönt att få komma ut lite efter att ha isolerat mig ett tag. Ska verkligen försöka få tillbaka mitt liv igen. För just nu är hela jag helt trasig.
Vi hörs när vi hörs, ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

vet inte vad som hänt men du kommer säkert ta dig igenom dehär! kämpa på finafina du!!!!

2012-08-07 @ 20:30:11
Postat av: Matilda

älskade bästa syster, kan inte föreställa hur jobbigt det du nu går igenom är. men jag finns för dig det vet du!!!

2012-08-08 @ 19:20:32
URL: http://matildaforsells.blogg.se
Postat av: Lovisa

Snälla börja blogga igen! Kram

2012-08-10 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0