I'll do whatever you say to me in the dark.

Klänning - Secondhand (Matildas) / Väst - Vero Moda
 
Hej på er mina fina!
Ber så HEMSKT MYCKET om ursäkt för kvalitén på bilderna!! Vet verkligen inte vad som hände.. Får försöka ta om dom nästa gång jag är i Vansbro, så ni kan få se hela outfiten.
Har haft en helt underbar vecka! Fy fan vad fett det är att börja gymnasiet! Linjen är grym (estet musik blev det för mig), klassen är bäst, skolan är skit mysig, folket är as härligt och lärarna är supertrevliga!! Så jädra fett verkligen!!!!
Min helg har varit sjukt grym den med! Fredag - släktkalas hos världens bästa vän Jessica med galet god mat! Lördag - en helt galen kväll/natt i Björbo och Dala-Floda, sjukt nice! Söndag - kalas hos pappa för våran lilla kämpe Sara. Måste bara säga att jag blir så himla himla glad när jag tänker på att hon faktiskt fyller 6 år nu. Det var nära att hon inte ens blev 5 pga cancern, ni vet. Men hon kämpade på våran lilltjej och hon klarade sig! Ni anar inte hur glad jag är för det! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fina bilder på fin tjej! :)

Svar: Åh tack finaste Lina!! Go du är! :)
Amanda Forsell

2012-08-30 @ 21:43:59
URL: http://Linaeliassons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0