Dreams are necessary to life.

Bikinis, 30 kr överdel, 10 kr underdel - H&Ms rea / Nagellack, 10 kr - Hemköp / Läppstift, 10 kr - Hemköp
 
När jag och Jessica var på stan för någon vecka sedan fick dessa bikinisar följa med mig hem! Den till vänster har använts flitigt under resan. Helt underbar! Appropå resan så var vi till finaste, bästa Smögen i några dagar och goaste Göteborg i några dagar. Så mysigt! 
 
Sedan vill tacka er som har skrivit till mig på facebook, kommenterat, smsat och fortsatt läsa min blogg! Ni är verkligen urgulliga! Och när jag nu återhämtat mig och börjat blogga igen så har jag fått jag fin respons. Så himla fina ni är! Ni är guld värda allihop! Stort TACK. 

Kommentarer
Postat av: felicia

den dära oljeliknande (ja den till vänster) är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååå snyggggggggggggg..................:(

Svar: jaaaaa verkligen!!!!!! :)
Amanda Forsell

2012-08-16 @ 21:23:31
URL: http://fgranath.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0