Wherever you go there will be love.


En liten bildbomb från igår.

Hej bästa ni!
Sket i pluggandet och åkte till Vansbro med Matilda. Käkade lite sedan drog jag till Skålö. Haha oj vad kul jag har haft det. Är förvånad att man faktiskt kunde träffa nytt folk i lilla Vansbro haha. Och samtidigt träffa alla underbara "gamla" vänner. Riktigt riktigt genomnice kväll!!! Nu är jag back in Falun så jag ska fota det jag köpte på Erikshjälpen i onsdags så ni får något att kika på också. Sedan ska jag plugga in en spanska-dialog, TOKläsa Anne Franks Dagbok och hoppa lite studsmatta med mina gullesyskon. Ha en go söndag!

Kommentarer
Postat av: fanny

kvällen igår va ju skapligt najs!

kul att få träffa dig också snygging! :D

2012-04-01 @ 18:28:42
URL: http://fannyybergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0