We dance and sing and act like fools.

Glider runt här i Vansbro iförd morfars UNDERBARA skjorta och STORA runda brillor. LIVET LEKER.

Hej mina fina! Glad påsk!!
De senaste dagarna har jag chillat och fått skrattattacker med min goa vän Marcus, grillat marsmallows och halvt fryst ihjäl med lovely people, fyndat på Erikshjälpen, käkat mig proppmätt på påskbord och påskägg(!!!), varit på American Pie: Reunion med några riktiga chillare och myst med fina, härliga släkten!
Dessutom kan jag meddela att jag ÄNTLIGEN hittat min balklänning!!!!!!!!!! LYCKA!!!!!! Bästa pappa är i Stockholm så han köpte den till mig idag! Åh vad jag längtar till söndag så jag kan få prova den!! Hoppas den är lika fin som jag tror att den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0