Och hur som helst och när som helst och var som helst kan allt ta slut.

Orka att det tar 518 år att ladda upp en enda bild. Jag som hade outfit och andra roliga inlägg på g.

Sammanfattning av min dag:
Intagningsprov på Estet -dans med Anna och Mathilda (BARA!). Sjukt nervöst men det gick nog bra.
Fick veta att jag fick en 3a på Estet -musik intagningsprovet. Ritkigt bra!! Var helt säker på att jag skulle få en 1a ju.
Har försökt läsa klart Anne Franks dagbok men somnar varje gång. Sov 4 timmar igår och 3 timmar idag. Haha det är ju hopplöst. Vågar nästan inte försöka mig på det nu, men måste, så vi får höras imorgon! Hoppas det går bättre med bilderna då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man vill bara ta tag i ditt ansikte och kyssa dig! så vacker ;*

2012-04-02 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0