Low back converter.



Idag köpte jag världens bästa grej! Seriöst! Min balklänning är ju djup i ryggen (nu fick ni reda på lite ändå, jag som tänkte hålla det hemligt) därför behöver jag en bh utan band. Dock är min klänning väldigt genomskinlig så en freebra såg liksom inte så himla snyggt ut. Men nu ni, idag hittade vi en riktigt smart grej. Det är ett band som förlänger bh-banden och som knäpps runt magen (se bilden på förpackningen). Det gör att bandet går mycket längre ner! Hur bra som helst ju!! Nu kan jag ha vanlig bh, vilket gör hela klänningen typ tusen gånger snyggare. Om ni också har detta problem finns denna lösning att hitta på Lindex för 50-lappen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

har du gjort din design själv ,eller har du tagit den från någonstans? :)



btw,grym blogg !!

2012-04-26 @ 21:44:21
Postat av: olivia hallman

sjukt fin blogg du har!

2012-04-27 @ 21:31:01
URL: http://oliviahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0