Jul-playlist.

Alla har väl lagt märke till att det snöar? Eller att det snöade! Själv tyckte jag att det var skönt utan snö (säg hejdå till snyggt hår och bra smink nu liksom), men man kan inte låta bli att få en mysig känsla i hela kroppen när man ser de vita snöflingorna falla till marken. Oskar och Emma gjorde precis årets första snögubbe, gulligt! Antar att det blir snöbollskrig imorgon i skolan också! Längtar faktiskt!!



För att höja julkänslan ännu lite mer har jag gjort iordning en jul-playlist med mina bästa jullåtar :) Dock är den inte färdig än utan kommer fyllas på mer eftersom. Säg till om jag har missat någon eller om ni har någon annan bra jullåt ni vill dela med er av! Tar emot tips mer än gärna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0