It's the little things that makes life big.




Om man fick ha sånt här väder nu alltså. Fast notera att det var iskallt i vattnet, men ändå. Fuck you vinter.

Hej på er! Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag. Idag var jag till Tisken Vårdcentral med mamma och fixade lite grejer. Uppdaterar er mer om det sedan! Har åkt på världens förkylning. Superont i halsen, dunkande huvud, kropp som värker och är öm, hostar snart upp mina lungor också tror jag. Fy! Det värsta som finns är att vara sjuk. Dessutom måste jag verkligen vara i skolan den här veckan, för vi har prov torsdag & fredag. Så det är bara att bita ihop även fast jag verkligen kommer vara helt död på fredag, och det går verkligen inte för då ska jag ut. Jag får helt enkelt försöka att inte avlida. Hehe. Nu ska jag gå och ta mig lite o'boy och mackor. Hoppas att ni har det bättre än mig gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0