There comes a time when you have to choose between turning that page or closing the book.





Hej på er!
Idag har jag hunnit med en sväng på stan med Frida. Lämnade in mina skor, båda klackarna gick sönder idag. Haha illa. Köpte en ny bh också. Sedan har jag hämtat ut Breaking Dawn-biljetterna med Victoria. På måndag smäller det!!! Hatar henne nästan lite för att hon inte kan tidigare..men man måste ju följa traditionerna. Har sett varenda twilight-film först med henne :) Nu ska jag ta tag i det helt sinnesjukt mycket plugg vi har den här veckan. 3 prov i de mest tänk-krävande ämnena (no,so,matte) och 2 dryga läxor i engelska och svenska. Dock blev no-provet redan avklarat idag. Men det är bara att sätta igång med det andra. Dagens outfit kommer upp om en stund också, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0