Even in the best of days, love will be hard and hearts will be faking.




Linne/Mormors avklippta tisha Jeans/Kristen Highwaist - Gina Kängor/2hand Ring/Gina

Har sån himla halsont så jag tror seriöst att jag avlider! Ska ta tag i mitt bombnedslag till rum och sedan ska jag krypa ner bland massa filtar,täcken och kuddar och se på film. För ikväll blir det utgång! För övrigt vill jag bara klicka på boka-knappen till Avicii's spelning 2 mars. Fattar ni hur jävla grymt det skulle vara?!?!??? Men ni vet hur mammor är.... Men jag har inte gett upp än!!! Kommer seriöst ångra mig resten av mitt liv om jag inte får gå! Ååååååh sur jag blir........

Kommentarer
Postat av: doubbleA

damn dat ass! :O

2011-11-18 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0