Look out for dreams that keep returning.



Var en tjej som skrev till mig igår och bad mig skriva mer om vad jag gör om dagarna, som i min förra blogg.
Jag kan börja med att den här bloggen inte är tänkt till att vara en sån blogg där jag skriver om vad jag gör hela tiden. Utan bilder och inspiration står mest i fokus -och det blir mer av det! Har inte hunnit komma igång än känns det som.
Men jag kan berätta vad som händer idag. Först var jag till skolan första gången på hela veckan. Kändes bra! Har saknat klassen. Kom hem för ca 2 timmar sedan. Har kollat bloggar/facebook och tänt alla lampor i huset och tänt lite ljus här i vardagsrummet där jag nu sitter nerkrupen i soffan med en stor mysig filt, favoritglassen och mensont! Vi har gjort om i vardagsrummet nu igen, och det blev så mysigt och fint! Jag har en duktig mamma :) Så det som händer nu är alltså att jag ska käka min glass, kolla på en film och tycka lite synd om mig själv! Sedan ska jag ta tag i plugget. 2 stora prov nästa vecka mm. Sedan skulle jag kunna berätta lite om vad som händer i helgen också, men det tar vi sedan :) TTYL P&K

Kommentarer
Postat av: shala+simon=sant

Visste det!

2011-11-10 @ 16:51:51
URL: http://meatspin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0