Brown eyed girls.


God morgon babes!
Förlåt för dålig bloggning, men jag har inte orkat. Har legat helt död i min säng och kollat på film. Fast Jessica peppade upp mig, vi satt och snackade i skype i 518 timmar typ. Vilket liv. Egentligen är det helt sick hur mycket tid man spenderar vid datorn. I alla fall jag. Med bloggning och allt. I alla fall så ska vi (jag och jessie j) ner på stan nu, när hon är klar ;) Skönt att komma ut lite. Det blir väl julklappsletning och för första gången på hur länge som helst ska jag in på Gina Tricot och kolla på annat än jeans. Helt plötsligt har dom fått galet snygga kläder! Bla en väst som jag spanat in. Den är verkligen 2 die 4. Nej nu ska jag sluta snacka massa skit och röja upp lite på rummet. Vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0