1 månad kvar till julafton....

...och det firas med tomtegröt med kanel, socker, pepparkakssmulor och kall mjölk. Om ni inte har provat med pepparkakor förut: gör det! Det är otroligt gott!!

Imorse var jag till skolan och gjorde prov sedan åkte jag hem. Gick inte alls bra. Men är ändå stolt över mig själv att jag åkte dit och försökte. Min lärare var så himla gullig och bah: Men Amanda det är lugnt, du kan fortsätta med det senare bara. Jag ser ju på dig att du inte mår bra. Åk hem nu och vila dig. Jag fick t.om ett papper med frågorna så jag vet exakt vad jag ska plugga på. Snäll lärare eller vad? Nu ska jag kika på en film och sova lite till. Mår verkligen förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0