A wonderful friend.

Fick världens längsta meddelande på facebook också ser man att det är underbaraste Maja som har skrivit ALLT man ska kunna på no-provet men mycket enklare så att JAG ska kunna fatta. HELA jäkla provet! Hon har liksom suttit och skrivit allt SJÄLV och förenklat allt bara för MIN skull! Utan att jag ens bett om det! Hur underbar vän har inte man då?! Började på riktigt gråta när jag såg det här! Världens finaste bästa vän!!! Åh du räddar mitt liv!!!! Det kanske inte ser mycket ut eftersom att jag gjort det mesta suddigt (så att inte killarna i klassen ska kunna fuska) men det ÄR RIKTIGT MYCKET! Tack gånger tusen bästa du!!! Vet inte hur jag ska kunna tacka dig!

Kommentarer
Postat av: Maja

<3333

2011-12-07 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0