Wherever you go there will be love.

Hej mina fina! Hoppas att ni hade en underbar dag igår! Det hade verkligen jag!! Är så tacksam för att jag har sådan fin släkt som jag har. Ojoj vad jag skrattat! Och ätit!!!! Har fått så himla fina klappar också! Men den bästa kommer när vi är tillbaka i Falun! LÄNGTAR!!!!
Idag ska jag ta det lugnt. Har gått runt i min nya pyjamas hela dagen. Skönt! Nu ska jag se på massa filmer och bara fortsätta mysa. Shit vad härligt!
Här kommer lite bilder från igår!


Frukost + fika + julklappsöppning hos farfar och Iréne! Ser ni det där kladdet?! Det är på riktigt det godaste jag någonsin smakat!!! Kladdkaka med saffran/vitchoklad smet ovanpå!!! Shit pommes alltså!!

Så här fint väder hade vi i Vansbro! Mycket snö, glittrande frost på vägen och strålande sol!

Världens bästa mormor&morfar 

Vovven fastnade på bild också 

Kalle, Anni, Emma och Mamma hos Iris&Sissen (Jonas föräldrar).

Tomten, Oskar, Emma och Anni.

Kalle och Anni.

Oskar fick ett spel som jag tvingades vara med på. Kände mig väldigt smidig!


Boston visade sina kort-trick på Jonas. Haha.

Hade på mig min gammelmormors vackra halsband! Så otroligt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0