It's kinda strange the way it changes.

Hola amigos!
Sötaste inlägget av b-vän eller hur?! :))))
Idag tog jag ju första sprutan mot livmoderhalscancer. FY FAN I HELVETE (ursäkta) vad ont det gjorde!!! Var så rädd så jag trodde seriöst att jag skulle svimma och tårarna bara sprutade och herregud jaa... På riktigt. Det gjorde riktigt ont! Och Maja och Jessica sa idag "att första inte ens känns, men att den tredje gjorde rätt ont". Hur ont kommer då inte den göra för mig om jag höll på att dö redan nu?!?? Ska förtränga detta hemska minne så länge det bara går (tills nästa gång)... Nog om det.
Sedan var vi ju ner på stan som sagt! Hittade äntligen skor till min nyårsklänning, köpte även ett nagellack att ha då. Tror detta blir riktigt snyggt hörrni! Ska visa er klänningen så fort jag har beställt den. Borde nog göra det rätt snart, typ ikväll. Victoria drog hem vid sex i alla fall. Så har suttit och knåpat ihop en lista/mer saker om mig som många verkade vilja ha mer av. Får se när den kommer upp! :)
Får se om jag drar till henne lite senare eller hur jag gör, måste reda ut detta med helgens planer också! Har så mycket jag vill göra men hinner ju inte..och allt bara krockar..gaah. Nu gör det himla ont i armen också. Bajs.
Ser ni hur jag lider...? Skulle faktiskt behöva en puss på det onda, men har ingen som kan pussa på det så får pussa mig själv. Lol forever alone. Haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så jävla söt du är hjärtat! :*

2011-12-19 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0