You don't need to save me, you've broke my fears.

Hej igen hörrni!
Förlåt för min lilla bloggpaus, fick lov att satsa lite på skolan. Gud vad jag pluggat den här veckan!!! Är så himla stolt över mig själv haha. Kom på att jag gjort 7 prov och 2 inlämningar den här veckan! Rätt så grymt, eller vad säger ni?
I fredags kom min b-vän Rinor hit och kollade på Idolfinalen med mig! Amanda♥♥♥♥ Sen gjorde vi en kladdkaka som blev skit äcklig också. Blev typ as ledsen..haha. Det är ju jag som ska vara kladdkake-kungen liksom. Lyckades till och med göra en perfekt kladdkaka hemma hos Victoria när det blev strömavbrott 2 gånger och vi fick lov att gå ut och byta proppar haha. Okej nu känner jag att jag babblar lite.
Igår var jag och Jessica varit på Röda Korset i Borlänge och sen på Kupolen med Erik och Rinor. Herrejösses vilka fynd jag hittade på Röda Korset!!! Helt stört! Var i alla fall verkligen världens bästa dag med bästaste och knäppaste bästisen. Tror det bara är vi som kan skratta så mycket alltså. Sen på kvällen kikade jag och Rinor på film här hemma. Har vaknat 518 gånger inatt pga den jävla mensvärken. Det är ju helt jävla stört att man ska få gå och ha så här ont varenda månad?!?? Alltså på riktigt det känns verkligen som att man ska dö. Fy fan. Nu ska jag ta och sätta på en film, sedan blir det lite lucialåts-övning. På tisdag smäller det ju! Kommer blir så himla fint!! Jag och Maja ska sjunga Tänd ett ljus med dom-dom-dom-dom-dom-dom-dom-dom-dom-dom-dom och allt! Fantastiskt! Och några tjejer ska sjunga En stjärna lyser så klar trestämmigt! Super fint! Sen är det massa mer som ska sjunga solo och så där. Tror det kommer bli jätte fint i alla fall :) Ikväll blir det dansuppvisning också, jag ska agera som fotograf ;) Så det kommer nog upp massa fina bilder sedan!
Nu är det här inlägget ALLDELES för långt. Talk to you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0