Tips på vad jag ska blogga om & några frågor.

vart finns dom ? :) (klänningarna i inlägget under)
De finns att köpa på Inlovewithfashion.com som jag skrev i både rubriken och på bilden haha :)

Hur du tränar :P
Jag tränar ALDRIG. Endast enstaka gånger (typ 2 gånger i månaden) när mamma inte vågar gå en pw själv i skogen när det är mörkt, haha. Har funderat på att köpa kort på Friskis pga min "cp-arm". De som känt mig ett tag vet vad jag menar. Men en sak jag kan erkänna är att jag verkligen hatar träningsbloggar. Tycker det är så stört att man vill bli smalare och blablabla. Man ska väl vara nöjd med den kropp man har? Och vad spelar några extra kilon för roll? Alltså okej..om man gör det för att bli mer hälsosammare och för att stärka kroppen så kan det ju vara rätt nice kanske. Skulle väl inte direkt skada om jag drog till gymmet någon gång i veckan. Men jag förstår inte de som "älskar när man varit ute på en joggingrunda och känner blodsmaken i munnen och älskar känslan av att darra i hela kroppen". Det är nog inte min grej bara. Kanske kan bli,men inte för tillfället hehe :)

mer hårvideos :) :)
Absolut kan jag fixa det! Nu är det ju snart lov så ska väl hinna med det :)

1. skriv grejer om dig själv som få vet!
2. skriv om din familj!
3. tips
Se svar nedan!

du kan göra en lista som är så här 10 saker som gör mig glad, 10 saker du vill att alla borde veta, 10 ovanor, 10.......:))
Håller på med en liten lista. 10 saker varje dag -ni får gärna komma med förslag! Och vad det gäller min familj, så kommer det ett eget inlägg om det senare ikväll.

kan inte du berätta om hur du firar jul? (-: kram
Julen firas alltid i Vansbro. Det börjar med att vi vaknar vid halv nio (här får inte dagen sovas bort inte!) hos min kära mormor&morfar, också gör jag och min syster iordning oss för att gå och äta en riktigt god julfrukost hos våran älskade farfar & hans sambo Iréne klockan tio. Med Irénes dotter och hennes familj också! Blir även paketöppning!
Sedan går vi till m&m igen där hela familjen sitter inpackad i bilen redo att åka till Jonas föräldrar Iris&Sissen och äta julbord+efterätt. Där är Jonas två syskon och deras familjer också! Riktigt härlig släkt!! Sedan stressar vi alltid hem till m&m och hinner precis fram till Kalle Anka.
Sedan tar vi det lugnt och sådär tills middag -julbord igen! Vid det här laget är man väldigt trött på julbord (notering till mig själv: försök att variera så mycket som det går,annars kommer jag hata köttbullar flera månader framåt). Då kommer även min moster och hennes familj till m&m! Gröt och rim bjuds det också på, haha. Måste komma på något bättre rim i år! Efter middagen blir det paketöppning!!!
Sedan vid nio-tio, tror jag det är, åker vi till Iris&Sissen igen och öppnar paket och fikar där!
Som ni ser så flänger vi fram och tillbaka rätt mycket på julen :-D Tycker om när man har mycket att göra så för mig passar det utmärkt! Andra kanske skulle tycka det var jobbigt och vill kanske ta det lugnt på julen, men vila kan man göra i graven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0