The stars are falling like rain tonight.

God morgon på er! :)
Sista dagen av 2011. Låt oss göra den oförglömlig!!
Imorse när jag vaknade var min första tanke typ "neeeej...seriöst. jag stannar fan hemma med mjukisbyxor och en skål cheezballz". Men sen läste jag på mina kompisars bloggar där alla inlägg med fina klänningar, skor och texter om HUR NICE DET SKA BLI och då kände jag bara "nej fan nu kör vi alltså!!!". Så nu är jag rejält taggad!! Den här kvällen kommer bli oförglömlig!
Sitter på bussen nu i alla fall, och mitt batteri håller på att ta slut. Så jag bloggar mer från Victoria! Ska i alla fall på stan direkt när jag kommer till Falun och köpa detta:
Läppstift - Viva La Vida - 85 kr / Freebra - Lindex - 179 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0