Life's all about moments.



Hej!
Har haft fullt upp idag så har inte hunnit blogga. Kom hem vid 18:00 pga luciaträning till 17:00 sedan stan med Jessica en sväng! Men nu är jag äntligen klar med allt som skulle fixas till imorgon. Kommer blir så himla fint!! Är dock inte lika taggad på att gå upp 05:30 för att vara i skolan 07:30. But I have no choice! Ser fram emot morgondagen! Har flera roliga saker på schemat:
  • Lucia!
  • Pepparkakor, lussebullar och julmust/varm choklad!
  • Massage på idrotten (av William!! Han är så fruktansvärt bra på massage...åh gud så skönt!)
  • Nyckeln till frihet (filmen) på svenskan!
  • Barnhemmet (filmen) & godis på spanskan!
  • +++att jag hämtade ut mina linser idag så jag kan ha på mig dom imorgon! Shit vad jag längtat!! Kommer bli så himla skönt att inte behöva göra min lilla "tix-rörelse" när brillorna åker ner lite. Haha det är verkligen så brutalt fult.
Jo, har i alla fall fotat otroligt mycket idag. Hinner tyvärr inte lägga upp det nu, för behöver all sömn jag kan få. Så allt kommer upp imorgon! Outfit, shopping och hårvideo låter väl bra eller hur? :) Puss och godnatt söta ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0