Just a year ago I would have danced so crazy and now I think I want to get back on that track.

Jag saknar sommaren en aning ja.

Hejsan svejsan! :)
Igår var jag och Victoria på stan, jag(victoria) hittade en nyårsklänning! Hon tycker att den är supersnygg men jag känner mig ändå tveksam. Tror det får bli några klipp med saxen och stygn med nålen! På kvällen kom Rickard och gjorde våran lama kväll mycket roligare. Tur att det finns såna personer som honom alltså! Sedan tog vi en tripp till statoil med Chrille och Marcus klockan 4 typ. Då var det rätt kallt ute kan jag säga. Men annars är ju vädret så himla nice!!!!!!! Tackar vädergudarna varenda sekund alltså!!! Hoppas att det håller sig till Lördag! Skinnjacka på nyår, hur nice vore inte det liksom?!
Är tillbaka i Vansbro nu efter en händelserik dag..haha shit. Ska och sola om en kvart (<3333333), sedan drar jag iväg till Joachim och myser! Har inte träffat honom på flera månader!!! Så det blir ingen mer bloggning ikväll, tror jag.
Kan i alla fall meddela att min blogglust är nästan tillbaka - lite i alla fall. Hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: Amina

sv; Ååå tack så mycket!! Vad glad jag bliiiir :-D hahahah! ja det är väl antagligen det ;)) <3

2011-12-28 @ 18:47:59
URL: http://aminaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0