Jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig. Och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt, men det blåste aldrig kallt.





Kände att jag var på Håkan-humör idag så bjuder på en favorit!
Nu ska jag ta och titta på några julkalender-avsnitt som jag missat, käka lussebullar och mysa med vovven min. Skönt att ha honom hemma igen! Han har nämligen varit hos mormor&morfar i två dagar. Imorgon bitti ska jag på Saras luciatåg. Ser fram emot att träffa min lilla ängel. Allra duktigaste och modigaste lillasyster. Vi hörs imorgon, god natt!

Btw, sen jag länkade min blogg på facebook har jag fått 518 frågor om VART JAG KÖPT MINA SECONDHAND FYND i några inlägg ner. De är alltså köpta på Röda Korset i Borlänge! Rekomenderar det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0