I came to win.

Nu är jag i alla fall någorlunda brun! Gud. Så. Skönt. Köpte dessa lösögonfransar också, eftersom att limmet hade torkat ihop till de jag hade hemma, så det var väl lika bra att köpa nya typ. Fast hade velat haft längre.. Liksom BRUTAL LÅNGA. Men aja, dom här blir nog bra :)
Nu ska jag kolla på en film, sedan ta en lång och skön dusch för det orkar jag inte nu. Somnade t.om på solariumet och vaknade 15 min efter att det hade stängts av..haha. Måste gå och lägga mig tidigt idag. Har typ sovit jätte dåligt i över 2 veckor nu + att jag ska upp tidigt imorgon så måste få lite sömn! Snart kommer min nyårsklänning upp också - så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0