Everybody thought I'd lose myself to a runaway.

Hej på er! Skönt med jullov eller hur? :) Hade faktiskt kunnat gått några veckor till (eftersom att skolan ändå bestått av massa filmtittande), haha men det känns ändå skönt! Blev himla nöjd över betygen också faktiskt! Många positiva "surprices" haha!
Igår vad jag och Jessica på stan och käkade ceacarsallad. Mums!! Sjukt bra att vi praoade där, för vi får jämt riktigt mycket rabatt faktiskt! Idag drog vi också ner på stan (=ica-häng i ca 1 timme tills vi bestämde oss för att köpa chips och dra hem till mig). Vi chillade baraaa och sov. Somnade liksom 03:00 igår natt. Låg och tänkte på så himla mycket. Sen vaknade jag 20 minuter innan jag skulle dra till bussen!!!!! OCH JAG HANN!!!!! Ni förstår nog inte hur stort detta är!!!!!!! Sedan kom i alla fall Rinor, också kikade vi på Horton. Hihi finns ju inte bättre film alltså. Sedan drog Jessica och vi kollade på Trust! Shit vilken bra film!!! Riktigt bra verkligen. Otroligt hemsk....men bra! Fast Rinor tyckte den var fett ovärd? Dålig filmsmak säger jag :)
Vet inte vad jag ska göra nu. Kroppem är inställd på att sova nu. Orkar inte kika på nån film igen. Och orkar inte blogga heller. Sorry for my bad update guys btw. Orkar bara inte bry mig :) Så det blir bara bloggning när jag verkligen har nåt att säga hihi. Nu ska jag sätta på lite fin och mysig musik och ligga och tänka ett tag. Det är faktiskt rätt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0