Diary.

Hej fina ni! Tack för era tips, fortsätt kommentera! :)
Jag är verkligen så himla seg i hela kroppen haha. Men nu är det bara tre dagar kvar till lov! Ska bli så otroligt skönt!! Idag drog jag och Jessica ner på stan efter skolan och kikade på skor. Vi träffade härliga Jesper och Isac, nice! Imorgon har jag sista provet för den här terminen. Gött. Har väl inte pluggat nånting...än. Som vanligt. Jaja. Sedan ska jag till tisken och ta första gardasil-sprutan. Usch... Hoppas det går bra! Sedan ska jag träffa min fina Victoria. Vi ska till Kupolen. Nej, nu måste jag plugga..sen sova. Ni kanske märker hur trött jag är, skriver jätte tråkigt. Puss och godnatt.

Bjuder på en bild på mig och Isac från i somras eller nåt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0