Color my life with the chaos of trouble.


Men weeeiii!! Kan ni fatta att det är julafton imorgon? Helt stört!
Jag har äntligen packat klart allting. Såklart är det alldeles för mycket som vanligt, och jag kommer säkert bara använda hälften av kläderna men jaja :) Haha måste dela med mig av dagens roliga händelse alltså.

Okej. Först insåg jag att min nyårsklänning inte kommer komma fram innan nyår -vilket resulterade till ett psykbryt från min sida. Vad skulle jag ha på mig nu liksom??????? Och vad skulle jag göra med klänningen som var påväg ända från London???? Jag letade tag på numret till Inlovewithfashion.com sedan ringde mamma dit. Haha så här lät det ungefär:
(vi tar det på svenska)
-Ja hej, min dotter har beställt en klänning från er "blablablablablaa", men grejen är den att hon har beställt den utan vårat tillstånd. Hon tog hennes pappas bankkonto och beställde den utan lov. Så vi skulle vilja att ni stoppar leveransen "blablablabla".
-Självklart fixar vi det! "blablablablabla" men säg åt din dotter att det inte är okej att göra så!

Haha tyckte det var lite roligt. Nu var det ju inte så det gick till, men man måste överdriva lite för att få igenom det man vill. Tror inte de hade stoppat den om mamma hade sagt att problemet var att den inte skulle komma fram innan nyår. Som att dom skulle bry sig liksom? Så nu är i alla fall det fixat! :):)
Men. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig!!!! Har några andra planer. Antingen har jag en långkjol som jag hittade i mormors garderob i somras, som jag funderar på att sy om till en klänning. Eller så ska jag leta efter en vit klänning. Japp. Jag vill sticka ut, och inte ha en svart som alla andra.

Nu ska jag och Matilda på stan en sväng. Sedan bär det av till Vansbro! Vi hörs senare, nu ska jag bara njuta av den här lyckliga känslan som fyller hela kroppen, hihi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0