Come on skinny love just last the year.


God dagens beauties!
Nu är det bara ca ett dygn kvar av 2011. Shit!! Känner ändå att det här året har varit riktigt bra, visst finns det saker som man kunde gjort bättre, och hemska saker som har hänt. Men jag tycker ändå att jag har tagit chanser och kört fullt ut! Men som man säger nytt år och nya möjligheter! Funderar på att göra en 2011-lista bara för att.
Solariumet hade stängt igår, så jag drog till Jocke istället. Det var därför ni inte hörde av mig på hela kvällen! Nu håller jag och mormor på att sy om min nyårsklänning lite. Vet inte om det jag vill ha funkar...hehe. Men vi provar. Tar småsteg hela tiden liksom. Snart drar jag mig mot solariet också. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0