2011.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja massa! Tex börjat lyssna på en helt annan typ av musik! Hela jag har blivit en riktig stoner. Juste, har ju konfirmerat mig också!

Har du några nyårslöften?

Nej, tänker liksom "nytt år, nya möjligheter -lev fullt ut!" bara, typ :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej!

Vilka länder besökte du?

Inga tyvärr..blev ju ingen resa i somras....fml.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

28 juni, kommer jag nog komma ihåg hela livet ;)

Vad var din största framgång under 2011?

Jag har verkligen hittat mig själv, jag har världens bästa självkänsla och jag känner att jag kan göra ALLT bara jag vill! Hittat min udda&grymma stil har jag också gjort. Dock tycker jag att den blivit lite mer vanlig på senaste tiden.

Största misstaget?

Det kan jag inte säga här på bloggen, men Jessica fattar vad jag menar om jag säger kön på willys när vi skulle till klassfesten på stångtjärn (och nej jag har inte snott nånting hahah). Man kan väl säga att ”jag valde fel väg”. Vet att det är många som håller med mig i det,speciellt Ilona..men jaja. Alla gör misstag. Men jag kommer nog ångra mig ett bra tag framöver.

Bästa köpet?

Iphone 4s!! så har man inte fått den än haha. Jadu jadu, då kommer jag faktiskt inte på!

Vad spenderade du mest pengar på?

Måste väl vara kläder? Eller inte, eftersom att mina plagg kostar typ 20 spänn ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Haha vafan ska jag sitta och skriva allt som gjort mig super glad under ett helt år? Kort och gott: LIVET.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

De två låtarna som kommer vara 2011 självklaraste låtar kommer nog vara Levels och Fest hos Mange.
Men lite mer personliga låtar som jag kommer komma ihåg av sommaren är nog A man from argentina, The joker och Paper planes! För den här vintern blir det nog Baby, Audience of one och Time to pretend alltså!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det där är nog både och. Jag har som sagt blivit mycket säkrare i mig själv och det har ju lett till en gladare Amanda. Sen så har det ju hänt saker som fått mig att må dåligt. I april fick min lillasyster cancer.. Jobbigaste perioden i mitt liv tror jag... Under den tiden började dock jag och Viktor träffas så han hjälpte mig igenom det eller vad man ska säga, men sen gjorde vi slut och det tog också såklart. Men efter regn kommer solsken som man säger :)

Vad önskar du att du gjort mer?

Kanske borde ha pluggat mer...och tidigare. Hehe. Men har ju en termin till på mig, allt ordnar sig liksom :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Natten till min födelsedag hade jag mina fyra bästa tjejkompisar hemma hos mig på middag! På själva dagen blev det en mysdag med familjen + mormor&morfar med gofika, världens godaste tårta och presenter och på kvällen gick vi allihopa ut och åt :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Åh shit...hur skulle jag beskriva den? Haha. eh.. Tror att secondhand får bli ordet alltså ;)

Den bästa nya personen du träffade?

Man lär ju känna så sjukt mycket nytt folk hela tiden! Så jag kan faktiskt inte välja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0