We were born for fun, or maybe to sleep in the sun.

De tre senaste dagarna har jag spenderat med min underbara klass i våra musiksalar repandes till vår konsert som är den 23 maj i Haraldsboskolans aula klockan 19:00! Det vill ni verkligen inte missa, jag lovar er! Helt gratis är det också!
 
På torsdagen, efter att vi repat hela dagen drog dom här tre med mig till Jessica för att grilla korv och ha Wild Kids-marathon från 2007. Haha så jävla kul! 
När Corinne, Jesper och Isac dragit tände vi massa ljus och myste ner oss bland tusen kuddar. Jag är så glad att jag får kalla världens finaste person min bästis. Finns verkligen ingen som kan mig så bra som hon gör.
 
Igår repade vi också hela dagen! Drog dock lite tidigare för skulle på elevkårsmöte för sista planeringen av studentaktiviteter!!!!!! Jag är så himla taggad, fy fan vad kul det kommer bli!!! Vi började hemma hos Anton som vanligt...
 
...för att sedan bege oss mot Bojsen Beach där vi skulle grilla!!! Var sånt himla perfekt väder! Tvingade Martin att posa lite på bryggan också.
 
Älskar dom här. Så söta.
 
Så här supergott blev det!!!!! Vi hade t.om gjort potatissalladen själva!
 
Sedan drog Moa till Rådis och vi gjorde klart det sista! Vid tolv kom Tobias och Emil och skjutsade hem mig. Kul att få träffa dom lite när dom var på besök i Falun.
 
Sådana himla toppendagar verkligen!!! Idag har jag också repat och snart ska jag ta bussen hem till Jessica som bjuder på hamburgare! Så himla mysigt. Åh älskar verkligen livet just nu. Blir helt varm i hjärtat av att inse hur fina personer jag har runtomkring mig <3

Kommentarer
Postat av: evelina nilsson

Vad har du för systemkamera Amanda? Den verkar asgrym!

Svar: men vad kul att du tycker det! nikon d90 heter den :)
Amanda Forsell

2013-05-15 @ 23:03:07
URL: http://infinities.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0