Still with feet touching, still with eyes meeting, still our hands match, still with hearts beating.

Linne/Klänning - H&M / Kjol - Secondhand / Skor - Secondhand / Blomsterkrans - Ihopknåpad av mormors plastblommor och ståltråd
 
Hej finaste ni!
Vad längesedan det var nu.. Jag har varit med om så himla mycket roligt sedan sist. Tex konsert i Leksand (The tallest man on earth!!!!!!!!), vår egen konsert(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), spontantripp till Rättvik, massa glass- och jordgubbsmys i gräset efter skolan, har klippt mig (vilket jag ångrade något fruktansvärt, så jag grät över det hela dagen så ett blodkärl i vänstra ögat sprack, men börjar vänja nu..) mm. Tänkte visa er lite bilder senare, på de roliga händelserna dvs haha (håret ser ni ju i och för sig redan på dessa bilder), men nu ska jag ut och äta grillat. Mums! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ida Andersen

Älskar blomsterkransen!!

Svar: åååh tack!! jag med, det är så fint!
Amanda Forsell

2013-05-26 @ 08:28:02
URL: http://idaandersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0