Lite helg och lite vardag.

I lördags tog jag tåget till Leksand där Alva skulle visa mig den nya secondhandbutiken som öppnat där! Fick såklart med mig några fynd hem!
Lämnade dock kvar morgonrocken som man ser på bilden....visst är den fin? Ångrar mig lite faktiskt...
 
Fika för 20 kronor, livemusik av gulligaste tanten, som spelade på ett piano som var till salu, + bästa sällskapet är ju inte helt fel!
 
Den här tjejen alltså <3
 
Resten av lördagen bestod av Sex and the City. Fint det!
 
På söndagen jobbade jag sedan stressade jag till Matildas dansuppvisning i blött hår! Herrejävlar vad duktig hon och alla andra godingar är!!!!!
Blir så varm i hjärtat när jag ser folk göra det dom älskar! Sådant inspirerar mig verkligen!
 
Världens finaste måndag. Åt jordgubbar i solen med Corinne och Alva, seriöst bästa bästa. Sprang hem och åt lite snabbt. Sedan tillbaka till skolan för att sälja fika på världsduktigaste tvåornas konsert! Jädrar vad bra dom är, helt galet!!! Efter konserten skippade jag och Alva bussen och gick istället till stan i solnedgången. Alltså åååh så mysigt.
 
Glömde ta en bild idag, så ni får en från när jag, Isac och Jesper var upp på Lugnet och fotade undervattensbilder!
 
Den här eftermiddagen tillbringades vid Kristinekyrkan med kladdkaka och jordgubbar med dessa snygga killar och en sjukt snygg Corinne. Egentligen borde jag plugga. Men det är så förbannat tråkigt så jag kikar på Sex and the City och målar naglarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0